Informācija par OBO Trauksmes cēlēju sistēmu

OBO grupa ir apņēmusies veikt savu uzņēmējdarbību saskaņā ar augstākajiem ētikas un juridiskajiem standartiem. Šī iemesla dēļ jebkurš OBO Uzvedības kodeksa pārkāpums tiks izskatīts ar vislielāko nopietnību.

OBO Trauksmes cēlēju sistēma ir paredzēta, lai atbalstītu OBO grupas darbiniekus, vadību, darījumu partnerus, klientus un piegādātājus u. c., kā arī visas potenciāli ietekmētās personas (visas fiziskas personas) iespējamo pārkāpumu atpazīšanā, ziņošanā un novēršanā OBOgrupas ietvaros un nodrošinātu drošu kanālu ziņošanai, nebaidoties no represijām, ar mērķi stiprināt atbilstības un informācijas kultūru OBO grupā.

Par nelikumīgu, amorālu vai nelikumīgu uzvedību vai rīcību, kas pārkāpj OBO Uzvedības kodeksu un kuru darbinieks vai attiecīgā persona nevar apturēt pats, jāziņo OBO grupas ieceltajai kontaktpersonai. Tomēr trauksmes cēlēju sistēmu nav paredzēts izmantot, lai sūdzētos par citiem darbiniekiem vai vispārīgi nosodītu citus darbiniekus.

Trauksmes cēlēju sistēma kalpo ziņojumu saņemšanai un apstrādei, kā arī trauksmes cēlēju un viņu atbalstītāju aizsardzībai no represijām saistībā ar ziņojumiem. Tomēr trauksmes cēlēju sistēma nav pieejama vispārīgām sūdzībām vai it īpaši vispārīgiem jautājumiem. Šādā gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu:

Contact

Attiecībā uz Vāciju sūdzības saskaņā ar Vācijas likumu par korporatīvās uzticamības pārbaudes pienākumiem, lai novērstu cilvēktiesību pārkāpumus piegādes ķēdēs (LKSG), ir jāiesniedz uz šādu e-pasta adresi: supplychain.complaintsnoSpam@obo.de.

Ziņojumi ir jāsniedz tikai tad, ja trauksmes cēlējs rīkojas labticīgi, ka paziņotā informācija ir patiesa. Trauksmes cēlējs nerīkojas godprātīgi, ja viņš zina, ka paziņotā informācija ir nepatiesa. Šaubu gadījumā informāciju sniedz nevis kā faktus, bet gan kā citu personu pieņēmumus, aplēses vai apgalvojumus.

Trauksmes cēlēji var iesniegt ziņojumus kādam no kompetentajiem birojiem, izmantojot turpmāk norādīto kontaktinformāciju.

Laimonas Dedura
Valdes loceklis
OBO Bettermann SIA
Latvia
Piedrujas iela 7c. LV-1073 Riga
E-pasts: dedura.laimonasnoSpam@obo.lt
Tālrunis: +370 52329506

vai,

Dr. Máté Ferenc Smelka (Máté Ferenc Smelka)
Starptautiskais atbilstības speciālists
OBO BETTERMANN Hungary Kft.
Ungārija
H-2347 Bugyi, Alsóráda str 2
E-pasts: compliancenoSpam@obo.de, vai smelka.matenoSpam@obo.hu
Mobilais: +36 20 490-2967
Tālrunis: +36 29 349-708

Informācijas iesniegšana par pārkāpumiem nav saistīta ar kādu konkrētu formu vai valodu. Informāciju par pārkāpumiem trauksmes cēlējs var iesniegt izcelsmes valsts dzimtajā valodā; kompetentais birojs nodrošina tulkošanu un saziņu trauksmes cēlēja dzimtajā valodā. Ziņojumus var iesniegt personīgi, pa tālruni, rakstiski vai teksta veidā (piemēram, ar vēstuli vai pa e-pastu). Procedūras vienkāršošanas nolūkos iesakām to iesniegt pa e-pastu. Lai nodrošinātu pasta paziņojumu konfidenciālu apstrādi, lūdzam izmantot adreses sufiksu „KONFIDENCIĀLI – OBO paziņojumi”. Ziņojumu var iesniegt arī anonīmi.

OBO grupa pilda savus pienākumus saskaņā ar piemērojamajiem datu aizsardzības tiesību aktiem, tostarp Regulu (ES) 2016/679 (VDAR) un nacionālajiem tiesību aktiem, kas to ievieš, un apstrādā visu informāciju par pārkāpumiem neatkarīgi no to patiesuma, ar īpašu konfidencialitāti un saskaņā ar piemērojamajiem likumā noteiktajiem datu aizsardzības noteikumiem.

Detalizētu informāciju par trauksmes cēlēju sistēmu var atrast OBO Trauksmes cēlēju politikā.

Jau iepriekš pateicamies par jūsu padomiem.

Jūsu OBO trauksmes cēlēju komanda

Policy and Attachments